Základní analýza témat
Jaká témata jsou důležitá pro zákazníky v souvislosti s vaším podnikáním?
Dokument, který analyzuje poptávku ve vyhledávačích a ukazuje, jak s ní pracovat
Analýza slov a frází, které uživatelé používají ve vyhledávačích na Seznamu a na Googlu a jsou relevantní pro vaše podnikání.
Získáte doporučení pro úpravu vašeho webu a rozvoj obsahu, stejně jako podklad pro placenou reklamu.
analýza klíčových slov slouží jako úplně základní kámen optimalizace?
Nejen zvýšíme návštěvnost webu, ale zlepšíme vaše obchodní výsledky až o desítky procent.
Jaká témata jsou důležitá pro zákazníky v souvislosti s vaším podnikáním?
Jaká slova se hledají k jednotlivým tématům a jaký je jejich potenciál?
Roztřídíme klíčová slova do kategorií podle přístupu cílové skupiny.
Graficky znázorníme tematické skupiny a jejich vztahy.
Řekneme vám, jak data využít ke zvýšení návštěvnosti.