Obsahový audit
Jak pracujete s obsahem na webu a v jiných marketingových kanálech?
Dlouhodobá strategie, jak pracovat s obsahem na webu i mimo něj
Doporučení, jak tvořit a distribuovat obsah v souladu s potřebami vaší cílové skupiny a strategií linkbuildingu.
Zjistíte, jaký obsah může zaujmout a přesvědčit vaši cílovou skupinu, aby si vybrala právě vás.
86 % velkých firem plánuje letos mnohonásobně zvýšit investice do obsahového marketingu?
Nejen zvýšíme návštěvnost webu, ale zlepšíme vaše obchodní výsledky až o desítky procent.
Jak pracujete s obsahem na webu a v jiných marketingových kanálech?
Prozkoumáme vaši cílovou skupinu a vytvoříme si modelové zákazníky, což nám pomůže v tvorbě odpovídajícího obsahu
Nastavíme vhodný styl komunikace, definujeme konkrétní témata a formáty, které nejlépe povedou ke splnění vašich cílů
Články, recenze, videa nebo jiný obsah? Doporučíme, jak na vašem webu rozvíjet obsah, který zákazníkovi pomůže se správně rozhodnout
Domluvíme spolupráci vaší značky s relevantními weby a influencery, kteří mohou tvořit a šířit váš obsah
Naplánujeme obsahové aktivity do přehledného harmonogramu